Добро пожаловать!

Приветствую на нашем блоге!
Приглашаем к сотрудничеству всех кого интересуют конкурсы, проекты, которые связаны с Европейской тематикой!

воскресенье, 11 марта 2012 г.

Долучайтесь до Міжнародної Акції «Стоп расизм!", Яка пройде з 17 по 27 березня в містах Нових Незалежних Держав.

Сучасний світ стає все складнішим. І тим більше в ньому виникає спроб дати прості відповіді. Розділити, заборонити, змусити, вигнати, заховати, знищити, нав'язати своє і єдине вірне. А могло б бути - зрозуміти, домовитися, прийняти, створити загальне ціле. З різних сторін як вавилонська вежа міцніє і все вище стає купа стереотипів і агресії по відношенню до іншого, до спеціально обраного і багато років культивованого образу ворога - реального чи вигаданого. Євреї проти арабів, Америка проти Росії, білі проти чорних, фашисти проти антифашистів, натурали проти геїв, народ проти уряду, кішки проти собак, дерева проти квітів - скільки ще цих нескінченних і безглуздих протистоянь можна перерахувати? І чи є інші шляхи розвитку, крім ненависті ну хоч до когось «неправильного»? Запитань багато. Ми не стверджуємо, що всі відповіді і рецепти вже знайдені. Ми закликаємо вас - тих, кому, можливо, страшно, але хто готовий подивитися глибше і подумати разом над питаннями:


· Чи можна побачити забобони і расизм всередині себе?

· Як зуміти це контролювати?

· Як допомогти і навчити інших людей керувати своєю внутрішньою ненавистю?

· та іншими, не менш складними, які прийдуть до нас у ході кампанії.



Як це відбувається

Він прокидається в мені з образою і лайкою на людину, яка щось зробила не так або неправильно, а я думаю, що багато в чому винен її народ,
Він липкими руками страху чіпляється за моє серце та живіт при зустрічі з великою кількістю людей, що говорять незрозумілою мені мовою,
Він чітким і приємним голосом диктора нагадує мені про загрозу тероризму при вигляді національного одягу,
Він намагається всі вчинки, що оточують мене, пояснити простою приналежністю людей до етнічної групи,
Він користується моїм ротом і голосом, для того щоб дражнити однокласника в школі за смішний акцент,
Він вселяє мені побоювання за моїх дітей, коли на вулиці їх обступають дітлахи огрядних жінок у множині спідниць,
Він день у день повторює мені: «Пам'ятай своє коріння, люби свій народ, цінуй чистоту, дотримуйся чистоти, покращуй демографію, поки ми не вимерли...»,
Він з розумним видом професійного економіста розповідає, як мої гроші залежать від кількості приїжджих, що живуть тут,
Він любить жахи і щовечора говорить про змови і про те, як цим світом правлять люди певної зовнішності,
Він втішає мене тим, що я чогось не отримав, тому що мені завадили погані чужі, а не тому що я недостатньо постарався,
Він каже мені, що непогано було б померти за свою...

ім'я йому - расист. Я знаю: він всередині мене, що б я не робив з ним. Говорити, що його немає - марно, він все одно там залишиться і в один момент з дикою ненавистю вилізе з мене. Але я не звинувачую в усіх бідах людей з іншою національністю чи кольором шкіри, я не йду громити ринки та нападати на мирних приїжджих, не оголошую священну війну та перевагу моєї раси чи етнічності над іншими.

Я всіма силами намагаюся контролювати свої страхи і ненависть, яку вони породжують. Я не хочу дозволити собі зворотне - зробити так, щоб страх керував мною. Проголосивши власну свободу і незалежність, я збрешу сам собі, якщо не стану контролювати тваринні й дикі почуття.

Я всього лише один з мільярдів людей на планеті. Я вірю в те, що закони світобудови можуть визначатися любов'ю, чесністю, довірою та солідарністю, а не ненавистю, війною та кров'ю. Як же я проживу разом з усіма цими людьми, якщо виберу шлях війни та насильства? Війна, смерть, ненависть - хіба це не більш огидне поняття, ніж нелюбов до якогось кольору шкіри? Ненависть залишається раною на тілі й пам'яті всього людства і може по-справжньому припинити існування цього світу. Я ж хочу жити в цьому світі і дати можливість жити іншим.

Свобода не лише закінчується там, де починається свобода іншої людини. Свобода іншого дає мені нові можливості і розширює мою свободу в місці, відмінному від того, де вона обмежена.



Що можна робити?

Ми пропонуємо Вам зустрічатися і говорити з нами, один з одним і зі світом. Організовувати те, що здається цікавим і важливим, будь то кінодискусія або музичний фестиваль, жива бібліотека, відкритий урок для школярів, психологічний тренінг, вулична акція, дії для очищення міста від «символів ворожнечі» або щось ще - чим різноманітніші дії, тим більше вони показують способів змін і тим більше уваги привертають.

Кожен може увійти до числа співорганізаторів Акції, попросити підтримку або запропонувати її іншим учасникам. Для цього необхідно написати листа на адресуstopracism@yhrm.org (бажано до 15 березня).

Також просимо Вас допомогти поширивши інформацію про Акцію серед друзів і однодумців, через блоги і твітери, соціальні мережі тощо.



Чим ми готові і раді допомогти:


· матеріалами (стікерами, флаєрами, ліфлетами, методичними посібниками в електронному вигляді, а також різними текстами, посиланнями на музику та фільми), які Ви зможете використовувати.

· Частину матеріалів можна замовити - написавши нам листа із зазначенням поштової адреси. Також різні матеріали можна знайти на сайті ресурсного центру «Антифашистський архів ненасильницьких дій» - від макетів листівок і стікерів до методичних розробок і посилань на тематичні фільми;

· експертними та методичними консультаціями при розробці Ваших акцій/заходів;

· поширенням новин про Ваші акції на сайтах і в ЗМІ;

· своїми сумнівами і питаннями;

і так далі - не соромтеся писати, дзвонити і запитувати! :)



З будь-якими питаннями, пропозиціями або ідеями щодо проведення Міжнародної Акції «Стоп расизм!» Пишіть нам:
stopracism@yhrm.org,
http://stopracism.yhrm.org
або дзвоніть за номером +7 4732 254 55 29;

А також ви можете отримати або повідомити/розмістити додаткову інформацію про кампанію в Twitter і Facebook:
http://twitter.com/#!/YNRInews
http://www.facebook.com/pages/Campaign-Stop-racism/204213786262716

Учасники Акції будуть мати можливості та переваги для участі в освітніх програмах, конференціях, study-візитах, організованих Молодіжною Мережею проти расизму і нетерпимості, Європейською мережею UNITED і Молодіжним Правозахисним Рухом.

Усі проведені заходи увійдуть до Європейського звіт мережі UNITED про Тиждень дій проти расизму, який можна буде побачити вже наприкінці весни!



З повагою, Команда Міжнародної Акції «Стоп расизм!":
Олександр Друк, Валерія Савченкова, Ірина Аксьонова.

Організатори Акції:
Молодіжна Мережа проти расизму і нетерпимості,
Міжнародний Молодіжний Правозахисний Рух,
Міжнародна мережа «Молода Європа».
Акція проходить у рамках Європейського Тижня дій мережі UNITED for Intercultural Action.

Міжнародна акція «Стоп расизм!» У 2012 році реалізується в рамках проекту «Громадські організації на службі суспільству: молодіжні дії проти расизму, націоналізму та ксенофобії, за - права людини і міжкультурний діалог», підтриманого в рамках програми MATRA Міністерства закордонних справ Королівства Нідерланди

Комментариев нет:

Отправить комментарий