Добро пожаловать!

Приветствую на нашем блоге!
Приглашаем к сотрудничеству всех кого интересуют конкурсы, проекты, которые связаны с Европейской тематикой!

пятница, 22 апреля 2011 г.

Суспільно-громадськa акції «Я – українець»

Ми – українці, нація єдина!
Пишаємось тобою, наша Україно!
20 квітня 2011 року о 18.30 на центральному майданчику Дендропарку відбувалась акція «Я – українець». Учасниками акції були представники громадських організацій, молодіжних клубів, учасники Всеукраїнського фестивалю дитячої та юнацької творчості, присвяченого Всесвітньому Дню Землі, депутати, молодь міста, представники суспільства.
Головною метою акції є пропагування активної громадської позиції та активної участі у житті громади, виховання у громадян патріотизму, створення позитивного іміджу нашої держави, гордості за нашу країну.
Під час акції кожен громадянин мав можливість спитати у себе: Що Я можу зробити для розквіту моєї країни? Що Я вже зробив? Яка історія МОГО успіху? Чим Я можу поділитися?
Керівники громадських організацій, молодіжних клубів, депутати та представники студентства і учнівської молоді матимуть можливість звітувати щодо своєї громадської діяльності задля розвитку громадянського суспільства.
Ініціативна група громадських організацій оголосила про необхідність створення Ресурсного центру для допомоги у роботі і активному вирішенню нагальних питань ГО Кіровоградщини.
Фіналом акції став флеш-моб – спільне виконання пісні й танцю, які об’єднали учасників акції у любові і гордості за нашу країну. Пісня була написана спеціально для акції «Я – українець» талановитим музикантом, композитором Діною Головко

Комментариев нет:

Отправить комментарий