Добро пожаловать!

Приветствую на нашем блоге!
Приглашаем к сотрудничеству всех кого интересуют конкурсы, проекты, которые связаны с Европейской тематикой!

среда, 28 января 2015 г.

Можливість ЧУДОВА для студентів

Програма обміну для студентів вищих навчальних закладів (Global UGRAD) – це програма культурного обміну, яка здійснюється Бюро у справах освіти та культури Державного департаменту США та підтримується народом Сполучених Штатів Америки. Ця міжнародна освітня та культурна програма обміну підтримує талановитих іноземних студентів, надає можливість майбутнім лідерам навчатися у США з метою поглиблення знань та вивчення культури і традицій Сполучених Штатів Америки. Програма для студентів вищих навчальних закладів (Global UGRAD) спільно здійснюється Бюро у справах освіти та культури Державного департаменту США, Посольством США в Україні та організацією World Learning. Бюро у справах освіти та культури Державного департаменту США прагне до того, щоб його зусилля відображали розмаїття американського суспільства та суспільств за кордоном. Бюро прагне і заохочує до участі у всіх своїх грантових програмах та інших заходах людей з усього світу та пропонує можливості, відкриті для всіх, незалежно від їхньої раси, кольору шкіри, національного походження, статі, віку, релігії, географічного розташування, соціально-економічного статусу, фізичного стану, сексуальної орієнтації або гендерної ідентичності. Бюро дотримується принципів справедливості, рівності та інклюзивності. I. Опис програми Уряд Сполучених Штатів Америки та організація World Learning мають за честь оголосити про початок конкурсу на участь у Програмі обміну для студентів вищих навчальних закладів (Global UGRAD ExchangeProgram) у 2015-2016 навчальному році. Учасники будуть обиратися за такими критеріями, як академічна успішність, лідерський потенціал, знання письмової та розмовної англійської мови та готовності учасника до перебування у США в якості студента по обміну. Учасники програми навчатимуться протягом одного семестру без отримання ступеня в Сполучених Штатах за будь-якими спеціальностями, окрім медицини та юриспруденції. Окрім вивчення предметів у своїй галузі навчання, американістики та предметів на вибір, учасники програми візьмуть участь у таких видах діяльності: • Брифінг перед виїздом: учасники програми зобов'язані відвідати детальний брифінг перед поїздкою до США. • Громадська робота: учасники програми UGRAD будуть співпрацювати з громадами США та брати участь у громадських ініціативах. • Семінари: протягом програми фіналісти візьмуть участь у семінарах з розвитку лідерських якостей та професійної орієнтації, що відбудуться у м. Вашингтон, округ Колумбія. II. Фінансове забезпечення Програма обміну студентів вищих навчальних закладів Global UGRAD передбачає наступне фінансове забезпечення: оплату проїзду учасників програми до/із США, навчання в американському університеті, проживання та харчування, медичне страхування, необхідні підручники та щомісячну стипендію. III. Вимоги до кандидатів Кандидати на участь у програмі Global UGRAD розглядатимуться незалежно від раси, кольору шкіри, релігії, етнічної приналежності або гендерної ідентичності. Особам з обмеженими можливостями наполегливо рекомендовано також брати участь у конкурсі. Конкурс на участь у програмі Global UGRAD є відкритим і базується на основі академічної та особистої успішності кандидатів. ВИМОГИ ДО КАНДИДАТІВ: • мати українське громадянство та проживати в Україні на час проведення конкурсу; • бути старше18 років на момент початку навчання у США; • не бути студентом випускного курсу приватного або державного вищого навчального закладу; • володіти англійською мовою на рівні, достатньому для навчання та спілкування в англомовному академічному середовищі; • мати високий рівень академічної успішності; • мати можливість почати навчання у Сполучених Штатах з січня 2016 року, або з серпня 2015 року (у випадку необхідності навчання на підготовчій програмі з англійської мови). Фіналісти конкурсу не можуть самостійно обирати дати програми чи відкладати участь у програмі на пізніший термін; • відповідати вимогам для отримання візи учасника програми обміну (J-1) для в'їзду до США; • повернутися в Україну після завершення програми у травні 2016 року. До участі в конкурсі НЕ ДОПУСКАЮТЬСЯ: • студенти, які не відповідають вказаним вище критеріям; • громадяни України, які постійно проживають на території США; • громадяни України, які мають дозвіл на постійне проживання в США; • студенти, які навчаються, проживають або працюють за кордоном на час проведення конкурсу; • працівники Посольства Сполучених Штатів Америки в Україні та урядових агенцій США, що входять до дипломатичної місії США в Україні та їхні найближчі родичі: чоловік/дружина, діти, сестри, брати, батьки та ін. Ця заборона втрачає чинність через рік після завершення працівником строку служби або роботи за контрактом у зазначених установах та організаціях. • працівники організації World Learning та їхні найближчі родичі: чоловік/дружина, діти, сестри, брати, батьки та ін. IV. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ студентів Учасники програми Global UGRAD повинні дотримуватись академічних стандартів приймаючої установи та всіх термінів і умов програми. Студенти, які не будуть дотримуватися академічних стандартів та цілей програми, можуть бути відсторонені від участі в програмі. Учасники програми будуть розміщені в коледжах та університетах по всій території Сполучених Штатів. Учасникам не дозволяється обирати коледж чи університет. Учасники будуть вивчати предмети у своїй фаховій галузі, а також предмети з американістики. Стандартна кількість академічних кредитів (credits) за семестр - 12. Кількість кредитів з американістики входять до обов'язкових 12 кредитів за семестр. Можливість взяти додаткові кредити залежить від приймаючого університету в США та підлягає узгодженню та затвердженню в організації World Learning. Учасники програми проживатимуть у студентських гуртожитках. Учасники програми зобов'язані пропрацювати не менше 20 годин у якості волонтерів під час їхнього навчання за програмою Global UGRAD. Учасникам не дозволяється продовжувати навчання для отримання ступеню в Сполучених Штатах. Всі учасники повинні повернутися в Україну відразу після завершення програми. V. Подання заяви на участь Для участі у програмі UGRAD приймаються анкети ЛИШЕ в електронній формі. Кандидатам необхідно зареєструватися на сайті: www.worldlearning.org/ugrad, щоб отримати доступ до інтерактивної системи заповнення анкет для участі у програмі. Кандидати зможуть заповнити свою анкету, а також відправити рекомендаційні листи та інші документи онлайн. Анкети, подані пізніше 22 лютого 2015 року, розглядатися не будуть. Кандидатам НЕОБХІДНО подати пакет документів, до якого входять: • Анкета для участі у програмі обміну (всі відповіді мають бути повними, всі поля мають бути заповнені англійською мовою); • Копія першої сторінки закордонного паспорту; • Два рекомендаційних листа з перекладом англійською мовою. Один рекомендаційний лист має бути від викладача чи наукового керівника з ВНЗ, другий лист може бути від іншого викладача, роботодавця, тренера, координатора колишньої програми обміну або від приймаючої родини. Члени сім'ї та друзі не можуть надавати рекомендаційні листи; • Копія залікової книжки чи витяг із залікової книжки. Документи мають бути перекладені на англійську мову та офіційно завірені навчальною установою, яка їх видала, або бюро перекладів; • Офіційна довідка із назначенням місця та курсу навчання студента (із неофіційним перекладом); • Атестат про закінчення повної середньої освіти для студентів першого курсу навчання (з перекладом на англійську мову, офіційно завіреним навчальною установою або бюро перекладів); Кандидатам БАЖАНО подати: • Офіційний сертифікат тесту TOEFL. Допускається, що на момент подання документів цей тест ще не складений; • Додаткові документи (сертифікати, грамоти, тощо). Після того, як анкета повністю заповнена, перевірена та необхідні документи завантажені, необхідно натиснути "Надіслати" ("SUBMIT"). З цього моменту зміни в анкеті будуть неможливими. Документи і рекомендації будуть перевірені відповідними установами. Анкета має відображати ОРИГІНАЛЬНІ ДУМКИ та ІНДИВІДУАЛЬНУ РОБОТУ кандидата, які підтвердять його мотивацію брати участь у програмі. Плагіат, чужі думки та ідеї без належного посилання на джерело, є неприйнятними. Виявлення плагіату є підставою для негайної дискваліфікації кандидата. VI. Кінцевий термін подання анкет Кінцевий термін подання анкет – неділя, 22 лютого 2015 року. Неповні анкети та анкети, надіслані пізніше 22 лютого 2015 року, розглядатися не будуть. Додаткову інформацію можна отримати електронною поштою: KyivUGRAD@state.gov або за телефоном: +38 (044) 521-50-43. VII. Процес відбору кандидатів Конкурс на участь у програмі Global UGRAD є відкритим і ґрунтується на оцінці сукупності академічних та особистих досягнень кандидатів. Всі заяви будуть розглянуті, півфіналісти будуть запрошені на співбесіду. Фіналісти, які не мають сертифікату TOEFL, будуть зобов'язані скласти цей стандартизований тест на знання англійської мови. Остаточний відбір фіналістів програми буде здійснюватися Бюро у справах освіти та культури Державного департаменту США у м. Вашингтон, округ Колумбія. Певна кількість фіналістів за рішенням комісії може бути направлена для інтенсивного вивчення англійської мови перед початком академічної програми в США. Всі фіналісти повинні пройти медичне обстеження і зробити необхідні щеплення до початку програми. Участь у програмі залежить від наявності фінансування. VIII. Контрольний список документів: Будь ласка, переконайтеся, що всі наступні елементи включені до Вашої анкети: • Повністю заповнена анкета для участі у програмі (всі відповіді мають бути повними, всі поля мають бути заповнені англійською мовою); • Електронний підпис у заяві; • Ви зберегли (Save) та відправили (Submit) вашу анкету ОНЛАЙН; • Обов'язкові есе; • Два рекомендаційних листа; • Офіційний переклад рекомендаційних листів, якщо мова написання не англійська; • Копія чи витяг із залікової книжки, офіційно завірені навчальною установою, яка їх видала, або бюро перекладів; • Атестат про повну середню освіту (для студентів 1-го курсу); • Офіційна довідка із назначенням місця та курсу навчання студента (допускається неофіційний переклад); • Копія першої сторінки закордонного паспорту.

пятница, 23 января 2015 г.

Імміграція в Польщу через мовні курси у Варшаві

Для тих, хто бажає пов'язати своє майбутнє з однією з країн Європейського Союзу і для цього планує переїхати на постійне місце проживання до Польщі, компанія «EUROSTUDY» пропонує унікальну можливість здійснити задумане. Спеціальна пропозиція полягає в «Річних курсах польської мови», від нульового до просунутого рівня, які проходять безпосередньо у столиці Польщі - Варшаві. Завдяки особливій атмосфері старовинного міста, його історичним пам'яткам архітектури, включеним до списку Всесвітньої спадщини, палацам, прекрасним паркам і алеям, слухачі курсів зможуть відчути особливу енергетику країни, ознайомитись з її традиціями і культурою та за досить короткий період навчання більш усвідомлено затвердитись у своєму рішенні. Головне це те, що компанія «EUROSTUDY» в даній пропозиції гарантує отримання річної Національної візи (з перебуванням 360 впродовж року на території Польщі). І більше того, по приїзду на курси юрист компанії надасть безкоштовну юридичну допомогу в оформленні виду на проживання (ВНП) терміном від 1 до 3 років. Його професійними послугами клієнти «EUROSTUDY» зможуть також скористатися протягом усього періоду річного навчання. Особлива цінність отримання виду на проживання в Польщі при цьому полягає в тих величезних можливостях, які відкриваються перед його власником. У самій Польщі це, наприклад, право легально працевлаштуватися, придбати нерухомість або відкрити свій бізнес, безкоштовно користуватися медичними послугами або навіть іммігрувати разом зі своєю родиною. Також ВНП дає право жити і навчатися на території будь-якої з країн Євросоюзу та безперешкодно подорожувати країнами Шенгенської зони, не оформляючи візу. Трирічний період ВНП гарантує отримання постійного місця проживання. «Річні курси польської мови у Варшаві» окрім високорівневого викладання та навчання всім необхідним мовним навичкам мають також ще одну незаперечну перевагу - це занурення в мовне середовище і відмінні можливості для спілкування з носіями мови. Більш того, привітність польського суспільства обумовлена ще й загальнонаціональним курсом на інтернаціоналізацію польської освіти, яка охоче вітає молодих іноземців. До того ж, здавна Варшава є університетським містом, в якому проходить навчання величезна кількість студентів з усього світу, це неймовірним чином розширить коло знайомств і допоможе українським абітурієнтам вступити і навчатися в обраному польському виші, а також допоможе в побудові міжнародної кар'єри в майбутньому. Курси проводяться для рівнів А1, А2, В1, В1+ протягом 12 місяців в малих групах (по 6-8 чоловік). Заняття проходять два рази на тиждень по 90 хвилин кожне (всього 176 академічних годин навчання). Стартують курси 03.03.2015 року та 09.04.2015 року. Детальну інформацію про «Річні курси польської мови у Варшаві» можна отримати на офіційному сайті компанії «EUROSTUDY» за таким посиланням: http://eurostudy.info/info/polskij-yazyk-v-polshe , а також за телефоном: (044) 360-31-32.

БЕЗОПЛАТНИЙ вебінар «Надання психологічної допомоги дітям, які пережили психотравмуючі події».

Запрошуємо Вас до участі в БЕЗОПЛАТНОМУ вебінарі «Надання психологічної допомоги дітям, які пережили психотравмуючі події». Дата проведення: 20 лютого 2015 року Початок об 11:00, тривалість 1,5 години 1. Для перегляду до 14:00 19 лютого обов’язкова попередня реєстрація за посиланням: https://docs.google.com/forms/d/16WUjZXDQ1PhT1KHU-_GDxll1fCbbifb6MganM_Ln6Uw/viewform 2. 20 лютого перейдіть за посиланням, яке надійде Вам уранці на вказану при реєстрації електронну адресу 3. У формі авторизації введіть ПІБ, електронну адресу та телефон, які Ви вказували при реєстрації Важливо: Для перегляду вебінару потрібен комп’ютер з доступом до інтернету та навушники (або колонки). На комп’ютері має бути встановлено Adobe Flash Player Лектор: Галина КАТОЛИК, завідувач кафедри психології Українського католицького університету, голова Українського інституту дитячої та юнацької психотерапії та психологічного консультування, керівник секції дитячої та юнацької психотерапії Української спілки психотерапевтів, доцент, канд. психол. наук У програмі: • особливості переживання психотравмуючих подій дітьми різного віку • як розпізнати переживання «гострої травми» та постстресовий розлад • особливості та правила в роботі практичного психолога, застереження щодо надання психологічної допомоги дітям • відповіді на запитання учасників вебінару

Університет Нікосії пропонує повний цикл професійної та академічної освіти в сфері дизайну, архітектури і Образотворчого Мистецтва.

Одна із найцікавіших і затребуваних професій, в якій повністю реалізуються творчі амбіції студентів, - це Архітектор. Програма Бакалаврату BA in Architecture в нашому Університеті пропонує студентам 4 і 5-річне навчання. П'ятий рік є практичним курсом і його успішне завершення дозволяє студенту отримати офіційну акредитацію в Союзі Архітекторів Кіпру, а потім і Європейського Союзу. Програма архітектури в Університеті Нікосії складається з 5 основних розділів: проектування, технологія архітектури та навколишнє середовище, історія архітектури та теорія, архітектурні зв'язки, архітектурний менеджмент і практика. Для потреб студентів-архітекторів побудований окремий кампус, обладнаний новітніми комп'ютерами та 3D-принтерами. Крім Архітектурного Департаменту, в Університеті Нікосії є й інший творчий кластер: Департамент Дизайну та Мультимедіа. Він об'єднує наступні програми: - Прикладна Мультимедіа (Applied Multimedia) - програма, яка включає в себе як творчість, так і IT-технології. Фахівці в цій галузі - це розробники сайтів, ігор, аніматори, працівники на ТБ. - Образотворче Мистецтво (Fine Art) - програма готує майбутніх професіоналів в області фотографії, ілюстраторів, мистецтвознавців, керівників виставок і галерей. - Графічний Дизайн (Graphic Communication) - програма готує майбутніх фахівців у сфері, що на сьогоднішній день користується величезною популярністю. Без послуг графічного дизайнера сьогодні не можуть існувати ні видавці газет і журналів, ні розробники сайтів, ні архітектурні бюро, ні ТБ. Термін навчання на будь-якiй з програм - 4 роки. Для вступу необхідні: Атестат про повну середню освіту і портфоліо (набір робіт в електронному вигляді: як малюнки, начерки, креслення). Для всіх абітурієнтів 2015 Університет Нікосії пропонує грант у розмірі 50% від вартості навчання на рік! Контакти: 46 Makedonitissas Ave., 2414 Engomi, Nicosia, Cyprus http://www.unic.ac.cy/ fomina.n@unic.ac.cy Представник в Україні: Наталія Фоміна (048) 726-24-02, (068) 252-18-79 Більше інформації про програму дізнайтесь тут: http://www.unic.ac.cy/bachelor-degrees/architecture-baarch-4-years

Влітку у школах можуть відкритися мовні табори

У Міністерстві освіти і науки відбулася нарада з представниками міжнародних організацій, під час якої була обговорена можливість створення літніх мовних таборів в українських школах. У відомстві повідомляють, що ініціатива міністерства має популяризувати вивчення іноземних мов серед українських школярів. "Сьогодні Міністерство вивчає можливість відкриття мовних таборів у всіх школах країни влітку цього року. Під час реалізації цієї ініціативи МОН розраховує залучити до роботи в таборах волонтерів, носіїв мов за допомогою міжнародних організацій та вчителів за їх бажанням", - повідомляють у МОН. Процес впровадження ідеї мовних таборів потребує вирішення питання забезпечення вчителями та формату викладання. Завдання мовного табору полягає у зацікавленні дітей іноземними мовами, а не перетворення його роботи на продовження навчання. У Міністерстві освіти зазначають, що відомство отримало багато пропозицій щодо формату мовних таборів: дискусійні клуби, театральні студії, робота над конкретним проектом, які обов’язково буде враховано. 12 лютого 2015 року МОН заплановано проведення наради методистів іноземних мов, на яку запрошуються представники міжнародних організацій, з метою ознайомлення з форматом майбутніх літніх мовних таборів.

Директор британської школи St. Bees проведе індивідуальні зустрічі в Києві

30 січня в Києві директор школи-пансіону St. Bees, Великобританія, Джеймс Дейвіс (James Davis) проведе обмежену кількість індивідуальних зустрічей з батьками та дітьми, які цікавляться навчанням у Великобританії. Школа St. Bees – це провідна школа-пансіон у Північно-Західній Британії, заснована 400 років тому. Школа пропонує програми GCSE, A-level, та програму підготовки з англійської мови (Intensive English). У St. Bees діє прискорена програма підготовки для отримання диплому про загальну середню освіту протягом одного року замість двох - IGCSE. У школи – один з найкращих в країні результатів іспитів GCSE та A-Level. Успішно складають іспити 100% студентів, а 43% отримують оцінки А і А+. Випускники St.Bees вступають до найпрестижніших університетів Великобританії. St.Bees є центром тестування SAT, одним із 15 у Великобританії. Результати цього тесту необхідні для вступу до американських коледжів та університетів. У школі навчаються всього 300 учнів, які проживають у теплій сімейній атмосфері, оточені турботою педагогів і персоналу. Співвідношення вчитель-учень у школі – 1 до 8. Це дозволяє забезпечити індивідуальний підхід до кожного студента. Як правило, до St. Bees приймають учнів старших 13 років, але в окремих випадках можуть зробити виключення і прийняти з 10. Зустрічі з паном Дейвісом відбудуться 30 січня, з 14:00 до 18:00 за адресою: м. Київ, вул. Предславинська б. 28, офіс 202. Участь лише за попереднім записом за телефонами IQ Consultancy в Києві: +38 0(44) 521-63-31, 392-45-05 або через реєстраційну форму. Детальніше про школу-пансіон на сайті: www.britishschools.ru/schools/st_bees_school/. Попередня реєстрація за посиланням: http://www.iqconsultancy.com.ua/events/direktor_britansko_shkoli_st_bees_provede_ndiv_dualn_zustr_ch_v_ki_v/

четверг, 22 января 2015 г.

Стипендія ім. Лейна Кіркланда у 2015/2016 навчальному році.

Польсько-Американський Фонд Свободи і Фонд Освіта для Демократії оголошують відкритий конкурс для кандидатів з України, Білорусі, Росії, а також Молдови, Грузії, Вірменії, Азербайджану, Казахстану і Киргизстану на отримання Стипендій ім. Лейна Кіркланда у 2015/2016 навчальному році. Програма адресована молодим лідерам, що здобули вищу освіту, які зацікавлені у розвитку демократії, економіки і громадянського суспільства у своїх країнах та в регіоні. Реалізація Програми відбувається в рамках двосеместрового навчання у вищих навчальних закладах Польщі та 2-4 тижневих професійних стажувань у державних або приватних установах і організаціях. Спеціальності: • економіка і менеджмент; • адміністрація / менеджмент (бізнес, НУО, культура, охорона навколишнього середовища, охорона здоров’яб освіта); • державне управління (органи державної влади і самоврядування); • право; • суспільні науки (соціальна психологія, соціологія); • політологія і міжнародні відносини; • політика розвитку та гуманітарна допомога. Дипломна робота, що буде писатися в рамах стипендії, повинна мати характер науковий або практичний (в остатньому випадку дипломна робота повинна містити вступ у науковому характері). Кандидати: У 2015/2016 навчальному році Програма Кіркланда адресована представникам таких професійних груп: • експерти, політики, працівники органів державної влади і самоврядування; • підприємці, менеджери; • лідери неурядових організацій, діячі культури і громадські діячі; • викладачі вузів; • журналісти. Обов'язкові вимоги: • громадянство і постійне проживання в одній із вищевказаних держав (особи, які мають карту постійного проживання в Польщі, не можуть претендувати на отримання стипендії Кіркланда); • повна вища освіта (ступінь магістра); • вік до 35 років (в обґрунтованих випадках до 40 років); • знання польської мови (на рівні, достатньому для участі в лекціях та семінарських заняттях, а також для написання дипломної роботи) або знання англійської мови – у випадку обрання кандидатом конкретного навчального курсу на цій мові (в такій ситуації достатнім вважається пасивне знання польської мови). Під час співбесіди обов’яково потрібно показати знання польської мови як мінімум на рівні В1 (якщо робота буде писатися польською) або принаймі А1 (робота буде писатися англійською); • досвід професійної діяльності – мінімум 2 роки. В Програмі обов’язковoю є взаємна повага, незалежно від країни походження Перевага надаватиметься кандидатам, які: • активно працюють у сфері своєї професійної або громадської діяльності; • мають значні досягнення у сфері своєї діяльності; • раніше не навчалися в Польщі. НЕОБХІДНІ ДОКУМЕНТИ: 1. Заповнена он-лайн заявка на участь в програмі: а) анкета; б) проект перебування (мотиваційний лист) – обґрунтування намірів кандидата стосовно участі в Програмі Кіркланда, в т.ч. пропозиції щодо навчання у Польщі та плани на майбутнє (4000-6000 знаків з урахуванням пробілів). 2. Два рекомендаційних листи з переліком досягнень та кваліфікацій кандидата, а також описом перспектив його подальшого розвитку і роботи у сфері професійної або громадської діяльності (польською, російською або англійською мовою), надіслані електронною поштою. 3. Копія диплому про вищу освіту (при наявності – також диплому кандидата наук), надіслана електронною поштою. НАБІР КАНДИДАТІВ: Відбір 45 найкращих кандидатів буде проводитись в три етапи: I етап – оцінка на предмет відповідності обов’язковим вимогам; II етап – оцінка анкет кандидатів експертами з даних галузей по суті; III етап – кваліфікаційна співбесіда (запланована в датах 14.04-30.04.2015). Кандидати, відібрані для участі в III етапі, будуть повідомлені про це електронною поштою наприкінці березня. Інформація про остаточні результати конкурсу буде надіслана також електронною поштою в червні 2015 року. ПРОЦЕДУРА ПОДАННЯ ЗАЯВОК: Аплікаційну форму необхідно заповнити он-лайн, її можна отримати на сайті: www.kirkland.edu.pl Після заповнення аплікаційної форми он-лайн необхідно роздрукувати видану системою сторінку з інформацією, яка підтверджує отримання заявки. Підписану сторінку та актуальну фотокартку кандидата потрібно надіслати звичайною поштою на адресу Програми. Рекомендаційні листи та копію диплому потрібно відсканувати і надіслати на електронну адресу: kirkland@kirkland.edu.pl Заявки мають бути надіслані до: 1 березня 2015 р. Аплікаційні форми, які надійдуть після закінчення вищевказаного терміну, розглядатися не будуть. ФІНАНСОВІ УМОВИ: Стипендія: бл. 1800 PLN на місяць. Додатково програма покриває такі витрати: вартість навчання, проживання в Польщі, страхування, білет до Польщі і на повернення, візові витрати, купівлю матеріалів і навчальних посібників. Стипендіатам видаються у тимчасове користування комп’ютери, які можуть стати їхньою власністю лише після повного виконання всіх умов програми навчання. СТИПЕНДІАЛЬНА ПРОГРАМА ВКЛЮЧАЄ: 1. Урочисте відкриття Програми (середина вересня 2015 р.). 2. Підготовчо-інформаційний курс (10 днів). 3. Заняття у вищих навчальних закладах (два семестри) в провідних польських науково-академічних центрах: Варшава, Краків, Познань, Вроцлав, Люблін. 4. Підготовку семестрових і дипломних робіт. 5. Чотири інтеграційно-дидактичні зустрічі всіх стипендіатів. 6. Заняття з тематики анімації лідерів та індивідуального розвитку. 7. Професійне стажування (мінімум 2 тижні), як правило після завершення програми навчання. 8. Урочисте завершення програми і церемонія вручення дипломів (наприкінці червня 2016 року у Варшаві).

вторник, 20 января 2015 г.

Стажування студентів за ІТ напрямками

Цільова група проекту: студентська молодь 3х – 6х курсів (30 осіб), що навчається за ІТ напрямками. Як виключення допускається участь студентів молодших курсів та інших напрямів навчання. Тривалість стажування: 6 днів (22-28 березня 2015 року), м. Лодзь (Польща). В рамках проекту учасники матимуть можливість: • Зустрітися із представниками Університету Інформатики (WSIiU) • Прослухати лекції на тему: «Покоління Y на ринку праці», «Академічна мобільність студентів європейських вишів (програма ERASMUS +)» • Відвідати академічне місто та бюро кар’єр WSIiU, MicrosoftITAcademy, завод компанії DELL та фірму комп’ютерного дизайну • Поспілкуватися зі студентами з України на тему: «Студентське життя в Польщі: можливості та труднощі» По завершенню стажування учасники отримають Сертифікат – свідоцтво про проходження закордонної навчально-ознайомчої практики. Детальніше тут: http://www.ceasc-bw.com/products/praktika-it-gol/

суббота, 17 января 2015 г.

Школа Європейських Студій Варшавського університету

На базі Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки в другому семестрі 2014/2015 н.р. розпочинає діяльність Школа Європейських Студій Варшавського університету. Навчання проходитиме за спеціальностями «Європеїстика у сфері європейських інтеграційних процесів» та «Європейська адміністрація» освітньо-кваліфікаційного рівня Магістр. Навчання триває два роки (чотири семестри) і завершується отриманням диплому Варшавського університету. Мовами навчання є польська (напрям «Європеїстика у сфері європейських інтеграційних процесів») та англійська (напрям «Європейська адміністрація»). Не менше половини навчальних занять відбудеться в Польщі (Варшава). Також інформуємо, що зазначені напрями на базі Варшавського університету («Європеїстика у сфері європейських інтеграційних процесів» - 120 місць та «Європейська адміністрація» - 10 місць) включено до переліку тих, на які буде здійснено відбір у рамках другого етапу стипендіальної програми Уряду Республіки Польща «Польський Еразмус для України» на 2014/2015 навчальний рік (лист МОН України від 18.12.2014 №1/8-644). Заявки можуть подавати кандидати з усіх регіонів, які мають підтвердження про закінчення 4-го курсу. Пакет документів надсилається на електронну адресу МОН згідно з вимогами, зазначеними в листі. Запрошуємо студентів Вашого навчального закладу до участі в зазначеній програмі. Бажаючі навчатися у Школі Європейських Студій Варшавського університету при Східноєвропейському національному університеті імені Лесі Українки при заповненні заявки на участь у стипендіальній програмі Уряду Республіки Польща «Польський Еразмус для України» вказують назву польського навчального закладу – Варшавський університет та зазначають бажаний напрям. Школа європейських студій Варшавського університету при Східноєвропейському національному університеті імені Лесі Українки Контактна особа - Федонюк С. В. +38033224927